Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 09:25

Opprinnelig postet av Rune Haugen

og så ? han sier FAKTUM at vi kommer til å slite med å få spillere til klubben p.g.a  Nordlie ? Stiller meg fortsatt tvilende til dette utsagnet. ??? Spillere kommer nok til klubben. Hvilke ? Ja, det får vi se når den tiden kommer. At han kommer til å satse på ungdommen er et annet spørsmål.

Jeg skal korrigere meg selv litt og forklare litt nærmere hva jeg mente.

Det vil vise seg at vi får problemer med å hente atraktive spillere sålenge TN er trener. Det er flere agenter som har sagt at det ikke er aktuellt for noen av "deres" spillere å trene under Nordlie. Selvfølgelig er det noen som vil komme, Nordlie har jo faktisk noen som syns han er en bra trener. Jeg er bare redd at det er sånne vi uansett ikke vil ha. Spillere som er etablerte og som var på topp for noen år siden. Høy pris, høy lønn og ingen videresalgspotensiale. Vi har allerede sett det i form av Andersson og Valencia.
Det vil vise seg at unge spillere som vil utvikle seg ikke vil nærme seg Tom Nordlie. Jeg håper bare ikke effekten slår ut på de vi allerede har; Askar, Borges, Thomassen og noen til, slik at de forsvinner.
Da vil Nordlie koste mye mer enn det vi ser på lønnsslippen hans.
Begrens tapet! La Nordlie få sluttpakka si jo før jo bedre... 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340