Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 19 nov 09, 23:07

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er enig med dem som sier at det var feil å ansette Nordlie på langtidskontrakt. Imidelrtid her jeg av den oppfatning at det blir feil å gi han skylden for nedrykket.

Der er vi helt enige. Langtidskontrakt var fullstendig galskap. Men som nevnt før her var det ikke pga Nordlie at vi rykket ned. Det hadde vi mest sannsynlig gjort med feks Aune også.

Opprinnelig postet av Erikk

Spillet ble bedre og spillerne løp mer og vi vant flere kamper, men desverre ikke nok til å unngå kvallik.

Veldig uenig. Spillerne løp nok mer og kjempet bedre. Men vi hadde ikke noe eget spill i det hele tatt. Det hele toppet seg egentlig mot Molde og Sarpsborg da vi slo fler langballer enn i glansdagene på landslaget med Egil Olsen. Mot Sarpsborg sto vi og pumpet baller mot Berge og Heieren Hansen, som de enkelt og greit headet langt bort fra farlig område.

Opprinnelig postet av Erikk

Når det gjelder laguttaket mot Sarp synes jeg det blir rart at vi roper på Kvisvik og Ramberg som desverre ikke har vist noe på lenge. La gå at han ikke skulle satt inn Valencia når Marthinsen ble skadd, men bortsett fra det var jeg enig i vurderingene hans.

Laguttaket var helt greit. Vi stilte med det beste laget på papiret som vi kunne stille med. Det eneste jeg reagerer på er at ikke Kvisvik var på benken. Jeg ville muligens også hatt han med fra start. Men akkurat der er jeg usikker. Jeg mener også at Czwartek burde kommet inn da Martinsen ble skadd. Å sette Askar ned som back der var ikke bra synes jeg, han var tydelig preget av stundens alvor, pluss at han hadde pådratt seg et særdeles klønete gult kort. Back + gult kort er en dårlig kombinasjon.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340