Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 19 nov 09, 16:39
Endret: 19 nov 09, 16:46
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av alexx

Hva som ble sagt, tilbudt og avslått kjenner vel i sannhetens navn ingen av oss. Så å tegne opp "kontraktsforslag" i etterhånd blir bare spekulasjoner.

I så fall burde de valgt å la være å ansette ham fremfor å gå med på motpartens stive krav. Det var ikke et være eller ikke være, og vi rykket tross alt ned med Nordie også. Ingen vet om vi hadde klart oss om han ikke kom på plass. Det er faktisk en mulighet, selv om det blir rent hypotetisk...

Opprinnelig postet av alexx

Du nevner FFKs interesser, i den situasjonen FFK var i så var vel overlevelse i Tippeligaen den viktigste. At du mener ledelsen ikke beskyttet klubbens interesser for stå for din regning, men det er en ganske sterk påstand, hvis de ikke beskyttet klubbens sine interesser og de representerte klubben tross alt, var det da sine egne interesser de beskyttet da? Nordlie tok  seg av sine egne interesser.

I det kortsiktige perspektiv, så var det å redde klubbens eksistens i Tippeligaen deres mål, og som nevnt har jeg forståelse og aksept for at de sikkert følte at de måtte gjøre noe. Derimot tror jeg de så seg så blinde på dette var løsningen at de ikke tenkte på at det motsatte utfallet var like reelt, og således "glemte" å beskytte klubbens interesser. Resultatet er at vi sitter igjen med en hovedtrener med tidenes lønn, sportslig eneersker, samarbeidsproblemer og spillermisnøye, samt agenter som sier at spillere i deres stall ikke går til FFK så lenge Nordlie er trener...

Tror du at de tenkte på disse tingene?

Jeg sitter med en magefølelse av at det ikke akkurat var mye bakgrunnssjekking av Nordlie utover det de tidligere har lest i media om redningsaksjoner, men det blir bare spekulasjoner.

Opprinnelig postet av alexx

Gått grundig til verks? vet du helt sikkert at de ikke gjorde det? Kan jo være slik at de har hatt en del trenere i sikte men landet på Norlie på grunn av hans "trackrecord"

Om så er tilfelle, så er det for meg bare et bevis på at de som tok avgjørelsen ikke er kompetente nok, da Nordlies track record består av splittelse, spillermisnøye, slitasje på omgivelsene og samarbeidsproblemer over tid. Ja, du kommer til å trekke opp et par gode sesonger her og der, og det har jeg hørt før, men gjennomgangsmelodien er ikke god når du snakker med folk som har fått føle Nordlie på kroppen.

Jeg har tidligere sagt at Nordlie som redningsmann kunne ha vært en perfekt og forståelig løsning, da han har noen gode prestasjoner på den fronten, men å gi ham en 2,5 årskontrakt mente og mener jeg er galskap. Det ser vi dessverre allerede indikasjoner på. Som nyheten her på ffksupporter.net sa, så har to spillere tillit til Nordlie, og dette har bare blitt bekreftet ettertrykkelig av flere kilder i etterkant. At spillerne ikke tør å stå for det offentlig får så bare være.

Og ja; jeg vet at dette ikke var noen grundig prosess. En prosess som er over i løpet av noen få dager er ikke grundig når en skal besette en så viktig stilling og funksjon som det å være hovedtrener innebærer.

Om du velger å tro noe annet, så er det helt og holdent opp til deg!!!!!!!!!!

(Wink)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340