Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 19 nov 09, 16:11

At min tegnsetting ikke er etter en norsklærers drøm har jeg ingen problemer med å skjønne. vil bare ha sagt at det du kaller barnslig, skrikende og slitsomt, kan for andre fremstå som et forsøk på å gjøre språket mer levende og ikke så stivt. Det er tross alt ikke et notat til et stortingsinnlegg som jeg skrev. Men dette er ikke noe diskusjon om tegnsetting, eller en språkdebatt, så skal vi la det ligge og heller konsentrere oss om det saklige?

Du argumenterer godt, men like lite som jeg eller noen annen på dette forumetm,deltok du i de direkte forhandligene med Nordlie. Hva som ble sagt, tilbudt og avslått kjenner vel i sannhetens navn ingen av oss. Så å tegne opp "kontraktsforslag" i etterhånd blir bare spekulasjoner. Jeg gir deg rett i at Nordlie er en rutinert ringrev som har vært i samme situasjon før og med tanke på FFKs situasjon så hadde han gode kort på hånda. Men det blir i mine øyne helt feil å hevde at å ansette en så annerkjent trener som Nordlie er panikkhandling. Mannen har ledet 6-7 tippeligaklubber er det da fordi alle de klubbene har hatt panikk eller er det fordi han tross alt er dyktig? 

Du nevner FFKs interesser, i den situasjonen FFK var i så var vel overlevelse i Tippeligaen den viktigste. At du mener ledelsen ikke beskyttet klubbens interesser for stå for din regning, men det er en ganske sterk påstand, hvis de ikke beskyttet klubbens sine interesser og de representerte klubben tross alt, var det da sine egne interesser de beskyttet da? Nordlie tok  seg av sine egne interesser.

Gått grundig til verks? vet du helt sikkert at de ikke gjorde det? Kan jo være slik at de har hatt en del trenere i sikte men landet på Norlie på grunn av hans "trackrecord"

At det nå etter 9 seriekamper virker som et feilgrep kan vi alle se, men løsningen nå kort tid før vintertrenningen starter er ikke å sparke treneren, det er etter min mening ikke forsvarlig verken økonomisk eller sportslig. Vi må samle oss om en kurs spillere, ledere og fansen så får tiden vise om dette var en feilgrep

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340