Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 18 nov 09, 22:03

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nordlie har vært ansatt 3 mnd. Det er selvsagt ikke tema at han skal sparkes. Nordlie hatere kom over det og håp han får suksess. Han har gjort sterke saker med addeco lag nesten hver gang han har trent lag i den divisjon.... Skulle nesten tro dere håper vi taper fordi dere ikke ville ha han fra starten av....

Nå må du gi deg. Må innrømme at jeg tok av litt da han kom. Tok på mange måter sorgen over nedrykket da så det svei ikke like mye da det var avklart. Men jeg, og andre, besinnet oss og ville ikke skape støy før serien var over. Nå er det, og miseren, et faktum. Jeg kan love at jeg skal hive bensin på bålet til han er borte. Jeg kjenner ingen som er mindre egnet til å være fotballtrener enn Tom Nordlie. Ganske enkelt fordi jeg ikke kjenner noen som har så til de grader mangelfulle sosiale ferdigheter. Og det verste er at han ikke  ser dette selv.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340