Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 18 nov 09, 21:57

Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Å spille bare fantastisk fotball med unge talenter ? Å ha bare folk fra distriktet hører bare 70-tallet til. Er ikke sånn nå, og kommer ikke til å bli det heller. Selvfølgelig håper jeg at unggutta kommer opp, men di må være gode nok også. Pr. dags dato ser jeg knapt noen som er kapable til å ta en plass på A-laget. Kun 1 ser jeg, som kan tas rett opp, og det er Becken. Som reserve først selvsagt. Utenom han ser jeg ingen. Jeg ser talenter rundt omkring ja, men god nok til å gå rett inn på laget ? NEI.

Hva er trenerens hovedoppgave? Det ligger vel litt i tittelen, gjør det ikke?

Har det helt godt av moten at en fotballtrener skal trene spillere til å bli bedre fotballspillere? Tom Nordlie er en høyt gasjert trener så jeg håper han, og andre trenere for den saks skyld, ser på seg selv som noe mer enn en som driller formasjon, tar ut lag og coacher fra sidelinja. Han har krevd å få totalt sportslig ansvar. Det innebærer å lage, og gjennomføre, en sportsplan for A-lag, rekrutter og junior lag samt oppfølging av trenerne. Har han skjønt det tro? Er han kompetent til det(da tenker jeg fotballfaglig, for rent sosialt er han det ikke)?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340