Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 nov 09, 21:51

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Tror faktisk at det finnes flere talenter som kan ta nivået hvis de får tillit. Og det finnes nok ikke noen bedre arena for FFK å prøve dette ut enn i Adeccoen. Å gi alt det sportslige ansvaret til Nordlie var nok en stor tabbe, og nå har man kanskje malt seg opp i et hjørne. Realiteten er at FFK ikke har råd til å hente inn dyre etablerte spillere som også tapper klubben for penger med høy lønn. Jeg vil gjerne se flere talenter, men det går nok ikke å sparke Nordlie med den økonomien, og hvis man skal satse på talenter er det nok få trenere som har denne "misjonen". Håpet mitt er at klubben står på sitt, innser realiteten og setter ned foten for innkjøp av 'etablerte' spillere. Da er Nordlie nødt til å bruke de ressursene han har i klubben, enten det eller å levere inn oppsigelsen. Man kan ikke bruke penger man ikke har. Det sier seg sjøl, men klubben har hittil langt fra blitt drevet etter dette prinsippet.

Amen i kjerka!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f