Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 09, 20:18
Endret: 18 nov 09, 20:24
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, men hadde det ikke vært greit å vente og se hvem som kommer med i A troppen? Nordlie har faktisk ikke tatt ut en A tropp ennå i FFK. Eller hadde dere ventet at han skulle heve innpå det som var av ungutter i den situasjon vi var i når han kom?

Har ikke sagt noe om hva Nordlie vil gjøre jeg (ihvertfall ikke i de siste 2 innleggene mine Cool ). Jeg svarte på innlegget til Rune Haugen. Vi finner tidsnok ut hva Nordlie finner på. Jeg håper han ser verdien i å utvikle talenter og ikke bare tenker 2 år (= kontrakt-tiden hans)fram i tiden. Da vil vi slite etterhvert...

Håper det selv jeg. Forskjellen er bare at jeg er villig til å gi han en sjanse først. Det synes jeg enhver trener eller spiller som blir hentet inn skal få..... Jeg hadde ikke vært for en ansettelse av Aune, men jeg hadde heller ikke skrevet en haug med disse tråder før han hadde så vidt kommet igang heller..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f