Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 09, 19:51

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Forstår ikke hva du mener, bortsett ifra at jeg har sett at du vil presse ungutta frem. Og der er jeg uenig med deg. Få frem 1-2 stk., ja. Hvis di er gode nok kommer di sikkert opp også. Jeg kan stille deg spørsmålet ? Hvem er gode nok ? Eneste jeg ser er Becken. Muligens Slydal, men jeg tror ikke han tar nivået heller. Skulle vi pressa frem enda fler fra unggutta går det lukt ned i 2. Såpass har jeg sett av di. Går vi ned til 2. , så kommer vi ikke opp mens jeg lever, dessverre. Og da er min interesse gått ut på dato.

Det er vel ikke snakk om å presse fram ungdommen Haugen? Det er snakk om å ta de beste opp i a-stallen, la dem trene fast med a-laget og kanskje få noen innhopp på slutten av kampene. Du tror da vel ikke at de som er 17 - 18 år utvikler seg ved bare å spille og trene på juniorlaget? Eller være "markører" (kjegler) på a-lagstreningene når det trenes formasjon? Dessuten så er det så og si slutt på mulighetene til de som har passert junioralder om de ikke får sjansen til å prøve et høyere nivå i FFK. Hva skjer da? Jo, de forsvinner til klubber som er villige til å satse på dem. Skal vi da kjøpe dem tilbake for store penger når/om de blir gode nok? Hva slags talentsatsing er det?

Sorry, litt off topic....

Ja, men hadde det ikke vært greit å vente og se hvem som kommer med i A troppen? Nordlie har faktisk ikke tatt ut en A tropp ennå i FFK. Eller hadde dere ventet at han skulle heve innpå det som var av ungutter i den situasjon vi var i når han kom?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f