Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 nov 09, 19:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så jo tøffere i trynet man er, jo kulere og bedre er man? Helt håpløs rekruttskoletankegang.

Tom Nordlie har så jævli lang kontrakt jo, han har kontrakt i 2 år til!! Det er minst 2 år for mye. Hvis han ikke gjør jobben sin er det vekk med han? Feil. Han har ikke gjort jobben sin, men han får beholde jobben av en eller annen uforståelig grunn likevel. Kan ha noe med penger å gjøre men...

Så jo mer kompis og poppis man er blant spillere desto bedre er man? Håpløs syklubbtankegang. Du kan jo gjerne nevne i fleng trenere som har lykkes fordi de har vært så forbanna populære blant spillerne. Treneren skal ikke være populær, spillerne skal ha tro på ham og det de gjør, da lykkes man. Derfor er det også et faresignal at spillerne har så liten tillit, men med historikken til denne spillergruppa så heller jeg mot at det er hos spillerne problemet ligger. Tom Nordlie har hatt et par måneder i jobben, tatt 1,5 poeng per kamp, hvordan i granskauen kan du si at han ikke har gjort jobben? Grønhagen gjorde ikke jobben, Nordlie har ikke hatt sjans enda. Han er ansvarlig for tapet mot Sarp, men jeg tror scenariet hadde vært ganske likt uansett trener når man får det absolutte marerittet det er å møte erkerivalen som har alt å vinne, du har alt å tape - i én kamp. Folk snakker om langsiktighet og om å sparke Nordlie. Hallo? Fyren har vært her i et par måneder, og å bruke millionbeløp på å bli kvitt han og bruke enda mer penger fra en tom klubbkasse til ny trener er ikke akkurat det jeg ville kalt langsiktig...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f