Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 18 nov 09, 19:25
Endret: 18 nov 09, 19:30
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Lex

Når folk er villige til å gi Aune en mulighet til, ja da bør de faen meg gi nordlie en mulighet også. Han har vært her i 2 mnd og skuta var langt under vann da han kom. Han advarte på pressekonf. at det kom til og bli tøffe tak for og holde oss i aliteserien. Fra og med nå skal han bygge opp og Nordlie vil vise seg fra en annen side. Gi nå mannen litt space da. Kapp hue av ham til sommeren om vi ligger dårlig ann, noe jeg ikke tror vi gjør om Nordlie er med.

Å beholde Nordlie er ikke snakk om sportslige resultater. Selv om Nordlie som uttalt tidligere etter min mening er håpløs når det kommer til kamptaktiske ferdigheter. Det er ingen tvil om at Nordlie vil klare å få FFK kanskje rett opp igjen...

Men til hvilken kostnad?

Hint: Ødelagt spillergruppe, enda dårligere talentsatsing, dårlig spotslig ledelse uten sportslig direktør, dårlige investeringer og kjøp, og enda større fraksjoner innad...? Er jo ikke akkurat noe jeg bare finner opp. Mannen har jo prøvd et x antall ganger før...

Svar meg på en ting Lex, passer Nordlie til de verdier FFK bør stå for?

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f