Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 18 nov 09, 17:42

Opprinnelig postet av bateman

Allikevel mangler han autoritet og fremsto svakt i media, især etter tap hvor jeg personlig (hvis legitimt) mener man bør kunne blåse litt ut mot spillerne.

Når stod han svakt frem i media? Av alle intervjuene jeg har sett og lest fra ham så sitter jeg igjen med en følelse av at han er en person tenker før han åpner munnen. Uansett er det ganske urelevant om en trener er "mediavennlig" i den forstand om han skjeller ut spillerne sine eller ei. Rekdal gjør dette og han er en flink trener, men det er ikke den egenskapen som gjør han til en flink trener, er det?

 

Opprinnelig postet av bateman

Det var for en sjelden gang harmoni mens han var trener, men ga det resultater i form av poeng? Nei. Dessverre ser jeg ikke det helt store lederpotensialet hos TFA. I tillegg gjorde han svake laguttak, og ikke minst horrible bytter i løpet av kampen.

Så det er trenerens skyld at gutta ikke klarer å putte ballen i nota? Ja, det ville ha vært trenerens skyld om det var han som hadde trent de hele livet og lært de hvordan de skal gjøre det. Det er ikke tilfelle med Aune, da han plutselig skal ha ansvaret som hovedtrener. Man kan ikke gi spillere utrolige goalgetter egenskaper i løpet av noen få uker. Aune fikk guttene til å spille morsom fotball og de kom til mange sjanser. Den aller beste fotballen FFK har spilt i år var med han som hovedtrener. Da kan jeg ikke unngå å konkludere med at han har de helt store lederegenskapene, han får en prestasjonsgruppe til å prestere, det er vel strengt tatt hva som er jobben hans, er det ikke? Det er ikke hans jobb å score de forbanna målene. Det at han klarte å prestere dette i en gruppe med så utrolig mye kluss er imponerende og det står det stor respekt av!

Dessverre lite å gjøre med laguttaket når han har x antall spillere skadet til enhver kamp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340