Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 nov 09, 14:57

Opprinnelig postet av TheDude

Er glad for det jeg også.... Nei, han passer nok bedre til å ha navnet steka eller ribba nå, så han vil jeg ikke hente. Det jeg tenkte var at hvis økonomien er så ille som jeg frykter så er det ikke penger å bruke på forsterkninger. Hvis vi da kunne beholde de fleste og hentet inn disse to for å ha som backup så ville jo det vært en beskjeden innvestering ihvertfall. Er ikke så sikker på Balterød, men Hegre tror jeg ihvertfall ikke hadde drete seg ut i adecco. Tror ikke det er veldig stor forskjell på ham og Vidar.

Vi har flere gode juniorer. Flytt opp 3 - 4 av dem til a-stallen allerede fra 1.januar. Å hente noen som er dårligere enn de beste juniorene er jo bare tull. Skal vi satse på å få fram egne talenter så er det ingen tid som passer bedre enn nå. Becken, Slydal, Rafn, Krathe er f.eks noen av de som burde få sjansen. I tillegg har vi Lalawele. Syns heller ikke vi skal hente noen defensiv midtbanespiller. Vi har Martin Elvestad når han blir skadefri....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340