Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 nov 09, 13:30

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av paco

nedturen startet vel da Morgan ble dolket i ryggen ,har jo godt veldig bra siden det...

Ja, det var da den startet... Post-Morgan!

Nettopp derfor Morgan måtte selge rettighetene til 50% av stallen for 20 millioner, og FFK faktisk var teknisk konkurs. Klubben levde allerede den gang på forskudd. Deretter brukte Morgan den innskutte kapitalen som en full sjømann. Gerrbrand alene fikk vel nærmere 5 million i sign on fee... Det er ikke så vanskelig å få regnskapene til å vise pluss når man foretar slike grep.

For all del, jeg hadde sansen for Morgan som person, men å påstå at alle probleme startet etter Morgan må i så fall være fordi FFK lenge i etterkant har betalt ned på noe av hans pengeforbruk.

Jeg er helt enig i det du skrever her, men personlig tror jeg Morgan hadde ordnet de nødvendige inntektene. En menneskekjenner og et arbeidsjern, men samtidig knallhard når det trengs.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340