Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 12 nov 09, 22:02

Opprinnelig postet av becks723

 For det første så er det kanskje en idé å endre tittelen på tråden? Det er vel strengt tatt ikke Ulf og Jaran som gjør dette alene? Styret i Plankehaugen har vært enstemmige hele veien under denne saken.

At sentrale personer i FFK systemet har vært med på, og arrangert de hemmelige møtene, burde det vel ikke være noe tvil om lenger... og at de da ikke støtter Plankehaugen når det begynner å blåse litt, sier vel ganske mye om næringslivstopper i byen.

Plankehaugen bortskjemt eller ikke når Morgan var i klubben? Vil ikke si det var mye interne stridigheter i FFK på den tiden, det var godt samarbeid mellom FFK Sport ASA og FFK, mot spillerne, de frivillige, de ansatte og Plankehaugen. Ser ut til at det er en god ting i utgangspunktet!

At det var Berg og Plankehaugen som kuppet generalforsamlingen, er vel strengt tatt bare bullshit. Så vidt jeg husker, så var vel strengt tatt ikke Ulf Berg der selv, heller ikke spesielt mange andre fra Plankehaugen. Hva vil du si er ett kupp egentlig? Det var vel en demokratisk avgjørelse?

Selv så aner jeg ikke om det er et kupp eller ikke. Har bare plukket opp ting fra media i det siste.

JEg sier at Berg selv kuppet Generalforsamlingen, om du ser så skriver jeg også PH. Et kupp i ordets rette forstand er det jo ikke. Men det er vel ingen tvil om at ting var litt mer organsiert enn det vanligvis er på en Generalforsamling etter som jeg har skjønt.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340