Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 nov 09, 14:28

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Willy René

Je, selvfølgelig, men det finnes nok noen der ute både med ryggrad og hjerte.

Får bare håpe de har en hjerne også da.... Wink

Hvis jeg skulle velge mellom hjerte/ryggrad og hjerne er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt. Hjernen har nemlig lett for å beseire ryggraden. Men det er et falsk ultimatum, og har knapt akademisk verdi.

Jeg tror det er på tide å få et svært, kraftfullt og tydelig demokratisk mandat i klubbstyret, og den eneste måten å gjøre det på er  å ha backing fra et overveldende flertall i medlemsmassen, og den eneste måten man gjør det på er å inkludere foran nevnte medlemassen i opprydningsarbeidet i klubben!

Den viktigste oppgaven for nytt klubbstyre (for jeg regner med at det blir et helt nytt styre) vil være hvordan skillelinjene mellom ASA og klubb mhp ansvar og økonomi skal trekkes opp. Kort og godt.

Dette er en ny problemstilling for FFK, og det er derfor helt naturlig at medlemmene får en mye viktigere rolle enn den sedvanlige  "stemmekveg"-rolla.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f