Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 nov 09, 17:07

Opprinnelig postet av Ymer

Tviler ikke på det som skrives her jeg(saken med Nordlie er korrekt nok den), men de som sitter i "redaksjonen" (i dette tilfellet Lemmy) burde være ydmyke nok til å respektere at det er andre som også har kilder. Å forsvare seg med "hvorfor har du mer rett enn oss" står ikke i stil med kvaliteten på det som leveres ellers på disse nettsidene...

Akkurat. Jeg synes det ofte legges ned godt arbeid her, men man begynner å få en overdreven tiltro på egen fullkommenhet, og ffksupporter.net synes jeg begynner å fremstå som ganske arrogante. Man kritiserer FFK for liten ydmykhet, men her opptrer man som de høyverdige sannhetsformidlerne som alltid har rett, og kritikk svares som regel med "vi får se hvem som har rett". Våkn opp! Det handler faktisk ikke om dere har rett eller ikke, det handler om ansvaret dere har som utgivere av nyhetssaker som brukes på lik linje som nyhetssaker i media. Da må man ha mer enn anonyme kilder og løse rykter.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340