Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 nov 09, 16:51

Opprinnelig postet av Modric

Hvis du hadde hatt kunnskap om dette, så hadde du ikke stilt det spørsmålet der..
Når jeg sier det jeg sier, så er det ut i fra økonomisk hensyn opp i mot prestasjon på banen for spillerne. Når alt kommer til alt, så er det best å ha flest mulige på stadion.

Hvis man reduserer prisene noe og dermed øker antall tilskuere, så blir ikke inntektstap på billettprisen, samt at det blir flere personer som i tillegg kan legge igjen penger i kioskene.

+ at spillerne får støtte fra enda flere personer på stadion som heier dem frem-

Den økonomiske delen med mye folk, kiosksalg o.s.v. forstår jeg godt. Den delen gjelder nemlig alle større arrangement og ikke bare fotball... (Ja, jeg vet veldig godt hva jeg snakker om.) Så fotballøkonomi??
Støtte til laget er selvsagt veldig viktig (møt opp på stadion!!!), men lag spiller da bra og rykker opp i eliteserien med et par tre tusen i snitt på kampene også. Skulle FFK være noe unntak?
Når det gjelder sesongkort så er det bra å selge en del av de, men da er det viktig at de som har kort møter opp på stadion. Et godt eksempel på det motsatte er Viking og Viking Stadion. I kamp etter kamp ble det opplyst om flere tusen tilskuere som egentlig ikke var tilstede, men som hadde sesongkort som ble telt med som "tilskuere". Tror ikke verken spillerne eller kioskene tjente noe på de som satt hjemme. Det må tvert imot være negativt for spillerne å se at ikke engang alle som har betalt gidder å gå på kamp..? 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f