Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 nov 09, 12:52

Det vil kosta rundt 2,5 mil å fjerne Henriksen, og sannsynligvis det samme å fjerne Nordlie. At begge ryker er totalt urealistisk når de også må kutte kostnadene med mellom 30-50 mil. Da er det høl i huet å betale 5 mil i kompensasjon for så å ansette ny trener som skal ha en bra lønn.

Jeg vet faktisk ikke hvor mye jeg skal legge i det med at det kun er to som har tillitt til Nordli. Mye frustrasjon ute å går for øyblikket og Nordli har faktisk minimalt med skyld at det har gått som det har gjort. Ja, de taktiske disposisjonene i kampen mot Sarpsborg var merkelig, men om man ser på resten av kampene i tippeligaen så var det ikke så halvgærent med tanke på at man var ute å kjøre og måtte foreta noen grep.

En ting som kommer tydligere og tydligere fram er hvor mye makt Kvisvik og Ramberg sitter med i spillergruppa, DET er skremmende. Er ikke vanskelig å se mellom linjene at trioen Kvisvik, Czwartek og Ramberg ønsker at de tre bør være utpå. At for eksempel Kvisvik og Ramberg er ute i media å snakker om dette med at Tom Nordli ikke lar det få en plass i start elveren eller troppen virker bare som syting fra enne til annen. Lyser kammeratskap i gutteklubben Grei lang vei.

Jeg kan vedde på at de fleste her hadde gitt like mye pes til Nordli hvis han hadde brukt Ramberg og Kvisvik i denne kampen. Ingen av disse to har bidratt nevnverdig i hele sesong og en plass på benken og tribunen er faktisk fortjent.

Kvisvik er BITTER fordi han ikke får ny kontrakt som lovet samt at han blir satt på plass, Ramberg er også bitter for at han ikke lenger får spille.

Derimot det som bekymrer meg er når spillere som Czwartek og Piroja løfter bladet fra munnen - Da de aldri sier noe negativt om klubben ellers.

Jeg har troa på at Nordli kan klare å få dem opp i divisjonen i løpet av neste år. Det er i hvertfall høl i huet og bli med på hylekoret om å sparke Nordli etter seks kamper på grunn av at spillerne er misfornøyde og betale en hinsides fallskjerm.

Holters: Du har faktisk vært på heksejakt etter Nordli fra dag en, det lyser bitterhet lang vei over at Karlsen måtte gå - Helt enig med deg at han burde blitt og Grønhagen vært den som burde blitt sparket, men nå er det noe som heter spist er spist og gjort er gjort.   

Først må det tas grep i administrasjonen, så kan man begynne å jobbe seg 'nedover' med å rydde opp.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f