Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 09, 10:38

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Tøfflus
.

Jeg har knapt ord for hvor stusselig dette er.

... at vi opplever å rykke ned er i ikke verdens undergang, det skjer med de fleste klubber fra tid til annen. Misforstå meg rett, det er en sorgens dag å rykke ned, ingen tvil om det, men kanskje må vi nå bunnen for å begynne å reise oss igjen?

... Nei, gi oss et lag av lokale helter, krydret med litt magi, et ønske om å underholde og en drøm om å glede mange tusen hver gang man går på banen! Klarer vi det så har etter min mening fotballen kommet hjem, og det er ikke mye stusselig over det?

Godt med litt mer positive tanker. Jeg har etterhvert kommet over den verste skuffelsen selv. Men det å rykke ned på den måten er for meg selve definisjonen av stusselig. Konsekvensene trenger ikke bli like stusselige. Vi er nødt til å se mulighetene og ikke grave oss ned i depresjon.

Jeg har også sett min andel av 2. divisjonskamper, og å være blant opprykksfavorittene i Adeccodassen er jo uendelig mye bedre enn det. Men sportslig sett har vi jo blitt godt vant de siste par-tre årene ...

Det skal tilføyes at da jeg skrev det jeg skrev, så var jeg ikke direkte nykter. Tror sist lørdag må være selve definisjonen på ordet stusselig.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f