Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 09 nov 09, 11:26

Er enig i Kvisvik sin kritikk både i henhold til vrakingen av lokale spillere og at FFK er en sløseklubb. Når det er sagt så har FFK med sin sign on fee i 2006 og millionlønn også bidratt i stor grad slik at R.Kvisvik har kunnet fortsette sin egen personlige sløsing. Så litt har R.Kvisvik å takke FFK for.

Ser at endel av de som nå tar til orde for at rutinerte og lokale spillere burde ha spilt mot Sarpsborg også i stor grad ønsker TKK tilbake. Vil bare minne om at han nærmest ville kvitte seg med alle spillere over 30 år og utelukkende bruke FFK nærmest som en farmerklubb for større klubber ute i Europa. Hvor man fostrer talenter for så å selge disse nærmest med en gang man får et tilbud. Vet ikke heller om det over tid skaper et bedre miljø eller en bedre fotballklubb.  Men er ingen tvil om at det å selge en spiller i ny og ned fortsatt vil være en nødvendighet, selv om det må bli en slutt på at dette tas med i budsjetter. Salg er kun bonus ingenting man kan forvente.

Min personlige mening er at man må finne en fin blanding av rutinerte og unge spillere. Jeg er oppriktig bekymret for de neste årene dersom T.Nordlie fortsatt er her og om lokale unge spillere i det hele tatt vil bli jobbet med og satset på. Hans behandling av spillere og tildels de unge etter han ankom er under enhver kritikk. Man kan spille på frykt en stund, men etterhvert så innhenter virkeligheten en og man mister kun respekt. T.Nordlie er ingen A.Ferguson.Har ingen tro på at en av de største talentene vi har J.Thomassen ønsker å være med videre med en T.Nordlie ved roret. Har en følelse at spillerne nå vil si sin oppriktige mening etter sesongen og at de uttrykker mistillit til styret og til å ha T.Nordlie som trener.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f