Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pasi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 09
Innlegg: 3

Lagt til: 08 nov 09, 11:34

 

kanogvetalt skrev:

Dette er jeg uenig med deg i.

Når hele laget kollapser så er det en mann som har ansvaret for det. Det er han som skal motivere, komponere det beste laget, bestemme taktikk/strategi og som har betalt for å ha fotball kompetanse.

Grønhagen og Aune slet med at mange nøkkelspillere var skadet. Når Nordlie tok over var de fleste tilbake, samt at man forsterket med Valencia og Andersson. Nordlie hadde helt andre rammebetingelser enn sine forgjengere.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Det der er ingenting annet enn ansvarsfraskrivelse av spillerne som har spilt langt under pari i hele år. Når Aune var trener hørte jeg at det eneste som manglet var en trener som viste hvem som var sjef og som kjørte spillerne hardt på treningsfeltet. Inn kom Nordlie. Spillet ble noe bedre men langt i fra nok.

Problemene i FFK er mye mer komplekse enn at man nå kan sitte å peke ut en å gi skylden på. A-laget, eller det vil si deler av a-laget, har hatt problemer med å innfinne seg i at treneren er sjefen. I tillegg har de vært i avisen i tide og utide for å spre eder og galle.

Det gleder meg at flere av spillerne nå må finne seg annet å gjøre. De har skapt flere problemer enn folk vet. At de ikke skal være med å ta ansvar for resultatene er ikke annet enn latterlig.

Og det der med rammebetingelser. FFK har hatt skader, men ikke verre enn at man burde tatt flere poeng. Aune og Grønhagen hadde hele vinteren for å sette laget på. Nordlie har kun vært trener noen uker i den mest kritiske fasen. En vanskelig jobb som han ikke har mestret godt nok ettersom laget rykket ned. Men det virker på folk som om man hadde holdt plassen hvis enhver annen hadde fått prøvd seg. Sånn er ikke realitetene.

La nå klubben få ro til å omorganisere seg. Så får vi se hva som skjer.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f