Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 08 nov 09, 10:44

VI HAR RYKKET NED, BLITT YDMYKET AV SARP, OG HAR ØKONOMISKE PROBLEMER I GIGANTKLASSEN.

Jeg føler at litt kritikk er helt på sin plass, og om noen føler for å kritisere at jeg kommer med kritikk, ja da er kritikken mot dere at dere ikke er kritiske nok.

 

Jeg bruker masse tid og penger på å følge FFK, og forbeholder meg til helvette retten til å være kritisk i en sådan situasjon.

 

Klubben har rett og slett dreti på draget over lang tid, og alt kuliminerte på fredag med ydmykelse. OG NEI, TOM NORLIE ER IKKE RETT MANN  FOR FFK, OG KOMMER ALDRI TIL Å BLI DET HELLER! Husker at det var snakk om han før Grønis ble ansatt, og jeg var da som nå livredd for at det skulle bli Tom.

Kampen på fredag:  PAC er bedre defansivt på back enn Askar, Kvisvik er av en høyere klasse enn Valencia (og har en tendens til å være best på hjemmebane), RAmberg hadde vært bedre enn både Gashi og Barsom, han er og soleklart best på hjemmebane. Det viser seg gang på gang at Norlie ikke har peiling på hva som skal til når det gjelder avgjørende enkeltkamper. Vet ikke hvordan det er med andre, men jeg hadde forventninger før kapen til at disse ville spille, kanskje med Ray på benken. Det går da faen ikke an å påstå at vi antaglig heller ikke ville vunnet med Ramberg, Thommassen, Kvisvik og PAC på banen. De holder alle et mye høyere nivå enn 5 plass i Adecco'n. Det er jeg usikker på om Valencia, Opphaug, Andersson, Kenny etc gjør.

Forlanger at det nå blir en opprydning i styre/administrasjon, og viktige posisjoner MÅ ASAP besettes av folk som  innbitt vil gjøre en jobb for FFK, og ikke for egen personlig vinnings del.

Er nå livredd for at "Norlie effekten" kommer til å slå ut på følgende måte, at gode lokale unge gutter blir en saga blott på FFK, og at det kommer til å være et konstant mediahysteri rundt han og klubben(sogar kanskje litt mindre så lenge vi er i adecco)
Er Norlie motivert for å gjøre en best mulig jobb for klubben? Er han villig til å gå ned i lønn(gjelder henriksen og) siden vi rykket ned og kommer til å få enda større økonomiske problemer?

Begynner å lure på om FFK kan sammenlignes litt med Newcastle, som og i utallige år har hadd uduglig ledelse og eierskap som sin største akilleshel.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f