Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 nov 09, 10:08

Nå har ikke jeg lest alt som str under denne tråden, så sikkert noe som går igjen.

Hva er galt med Tom Nordlie? Hvor skal man begynne....                      

Jeg led meg gjennom kampen på fredag og begynner der. De taktiske vurderingene va elendige og byttene dårlige. Mannen skal på død og liv spille 4-3-3 og det med et mannskap som tydeligvis ikke passer. Vi trengte et mål på slutten for å få ekstraomganger, ikke ta ut mannen som slår inn bra passninger. Jeg er rett og slett kjempe skuffa over at vi har rykka ned. Jeg sa på forhånd at om vi taper for Sarpsborg fortjener vi ikke være i tippeligan, og det gjør vi tydeligvis ikke.

Hva jeg vil skal gjøres med Tom N? Jeg var begynt å bli positiv, men jeg er ikke det nå. Jeg driter i om han har fått for få kamper til å fikse dette, han bortforklarer seg og skylder på alle andre. Kampen mot Særp skulle vinnes og burde vinnes, da kan ha ikke begynne å prate om de andre kampene.

Jeg ville ikke ha han før han starta, ikke da han starta, så var jeg litt positiv, men jeg mener han ikke er rett mann for klubben. Jeg vil ha han bort.

Hjerte er rødhvitt, jeg vil ha spillere og trenere med samme instilling.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f