Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 nov 09, 09:28

Hvis vi ser på Adeccoligaen i år var Ham Kam favoritt og vi vet hvordan det gikk med de til sist. Hvis vi ser på vår egen historie så har jeg fulgt med siden 84 og vært på stort sett alle hjemmekamper 84-92. I 85 var vi storen favoritter og de andre årene som kom var vi favoritter til å rykke opp stort sett hver år. De spm sier at "vi tar et år i Addeccoen for å rydde opp og kommer sterke tilbake etterpå" vet ikke hva de snakker om.

Vi er laget som det er mest gjevt å slå i Adeccoen fordi vi er favoritter, vi vil bli møtt av lag som gir alt i kampene mot oss og må sannsynligvis spille lokaloppgjør både mot Sarp og Moss. (Hvor mange poeng tror dere vi får i disse kampene?) Bortekamper mot Sogndal, Alta Nybergsund eller Bodø Glimt blir vel heller ikke direkte enkelt. Hvor mange kamper hjemme kommer vi til å tape selv om vi totalt overkjører motstanderne?

Når dere snakker om at vi er aristokrater og ikke kan ha "stygge" spillere på laget fordi de takler hardt og får en del kort blir jeg nesten skremt. Når det gjelder kampen mot Sarp vil jeg si at han var vår beste noe jeg også mener han var i de tre hjemmekampene vi vant på slutten av sesongen. Jeg spør hvordan skal vi klare å spille mot lagene i Adeccoligaen uten minst en slik spiller?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f