Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pasi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 09
Innlegg: 3

Lagt til: 08 nov 09, 08:51

Jeg må si meg enig med Alexx. Helt utrolig hvordan enkelte her inne kritiserer alt og alle.

Ikke misforstå, jeg er enig i mye av det som blir sagt, men det gjelder ting som burde vært tatt tak i for lenge siden. Å kritisere Nordlie for kampen på fredag blir feil. Det er nemlig ingenting som tilsa, før kampen startet, at laguttaket var feil på noen som helst måte. Det var særdeles få som var uenige. Men nå i etterkant, når resultatet ble som det ble, så kommer alle frem med øksa. Prøv å se litt større på ting a!

Så nå i etterkant ville alle ha hatt "lokale" spillere fra start. For de ville blødd for drakta, og tatt FFK opp på et høyere nivå. Dette er altså de samme spillerene som omtrent har blitt kjeppjaget av supporterne tidligere i sesongen, som nå hadde vært redningen. Kvisvik, som ikke har hatt grønske på drakta tidligere, ville nå kunne gitt bort drakta til Selbak når han var ferdig. Vær så snill!

Nordlie tok ut de 11 beste spillerne til kamp. Det er ikke mer enn rett og rimelig. De 11 løp og la ned en god innsats. Det er ikke der problemet lå. Problemet var at alle som en virkelig ville vinne denne kampen. Det gjorde at alle skulle bidra litt ekstra, noe som førte til at det ble litt for mange driblinger og litt for lite balltempo. Det førte også til at vi ikke sto samlet nok, og ble tatt i ubalanse hver gang Sarp vant ballen. Det var jo forøvrig på den måten sarp scoret sine to mål. Allikevel skapte vi nok sjanser til å vinne kampen. At spillerne, som scoret 5 mot Lyn, ikke fikk ballen i mål denne kvelden kan ikke Nordlie lastes for.

Jeg for min del skulle gjerne sett Thomassen fra start. Dette er fordi at jeg mener han er en bedre spiller enn Wallace og har ingenting med at han er lokal å gjøre.

Jeg tror FFK kunne startet med hvem som helst denne kvelden. De ville ikke vunnet uansett, sålenge de ikke klarte å opptre som et lag. Sånt skjer noen ganger i slike kamper, alle vil men får ikke til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f