Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 08 nov 09, 02:03

Ingen tvil om at klubben har et gigantisk problem. Dersom noen amatører i ledelsen hadde unngått å ansette Tom Nordlie hadde alt sett mye lysere ut, selv om vi kanskje hadde rykka ned uansett. Nå er vi stuck med Nordlie som er alt for dyr i drift, ikke vil satse på unge talenter og henter inn spillere som er over the hill og enda dyrere i drift. I tillegg bruker han visstnok denne avskyelige hersketeknikken sin med å skjelle ut og skremme spillerne. Trodde det var dette gymlærer Hansen skulle prøve å kontrollere, men det ser ut til at Nordlie har et grunnløst behov for en ekstrem utblåsning i ny og ne. Lærer han aldri? Skulle tro Tom Nordlie visste bedre når han gang på gang sier at "det handler om pedagogikk". Så hvor ligger pedagogikken i å skremme spillerne? Det kan virke som om det var nettopp dette som holdt igjen laget på fredag. De turte ikke slippe seg løs og spille god fotball, kanskje ble frykten for å gjøre feil for stor?

Til slutt vil jeg legge til et sitat fra Nordlie etter fadesen mot 08, han kan faktisk være ganske morsom i blant:

Jeg har problemer med å svare på hvor tungt det er, beklager. Hva skal jeg svare på det? Skal jeg veie det? Det er jævlig tungt. Hvor tungt jævlig tungt er, vet jeg ikke. Bortsett fra at jeg er jævlig tung.

Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f