Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 08 nov 09, 01:54

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Tøfflus
.

Jeg har knapt ord for hvor stusselig dette er.

 

Jeg har fulgt FFK siden jeg selv begynte å spille i klubben i 1984, hmm var da nedturen begynte ser jeg nå, men tror ikke det hadde noe med meg å gjøre egentlig. Uansett, det tok oss 20 år å komme tilbake, brorparten av de åra var vi i 2 divisjon. Vi har opplevd enorm framgang, klubben har vokst enormt de siste åra og det fundamentet ligger der fortsatt, vi har blant annet en ny stadion og grunnlaget for et topplag i byen er stor. Er ingen grunn til å sutre nå folkens, klubben har reist seg fra den bakgårdsklubben vi var på 90-tallet, at vi opplever å rykke ned er i ikke verdens undergang, det skjer med de fleste klubber fra tid til annen. Misforstå meg rett, det er en sorgens dag å rykke ned, ingen tvil om det, men kanskje må vi nå bunnen for å begynne å reise oss igjen? Kanskje trengte vi dette for å ta en lang og ærlig titt på oss sjøl og klubben. Hva er FFK? Hva ønsker FFK å være? Hva har vi vært i år? Årets sesong har dreid seg altfor lite om fotball, for det er jo en fotballklubb Fredrikstad egentlig er, ikke sant?  Vi er Fredrikstad Fotballklubb, ikke Ghana, Brasil, Sverige, Estland, Costa Rica, Canada etc etc. Er greit med litt krydder, men det må ikke bli hovedingrediensen, da mister hvertfall jeg matlysten. Nei, gi oss et lag av lokale helter, krydret med litt magi, et ønske om å underholde og en drøm om å glede mange tusen hver gang man går på banen! Klarer vi det så har etter min mening fotballen kommet hjem, og det er ikke mye stusselig over det?

Amen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f