Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 nov 09, 00:08

Opprinnelig postet av bob page


Jeg har sett flere ganger denne sesongen at det har vært sure miner og kjefting fra brigaden fordi forsangeren ikke har vært på "lag" med disse, senest i går da briganden sang den sedvanlige "alkohol-sangen" dems. Forsangeren prøvde da å dra igang haugen med en annen sang, noe han klarte og fikk da kjefting og smelling fra BRH. At det ble dårlig stemning da kampen dro seg mot slutten var pga at folk innså hvor det bar.

Det her er ikke sant. Vi dro igang "Fredrikstad, alkohol og kvinner" og forsangeren ble forbanna på oss, slengte flere bemerkninger, og gjorde flere mislykkede forsøk på å få igang andre sanger mens denne gjalla. Sånn som det er nå ser jeg helst at vi ikke har noen forsanger i det hele tatt, i og med at han gang på gang har vist at han ikke duger. I tillegg eier han ikke ekte engasjement og  klarer på ingen måte å engasjere andre heller. Sikkert en grei type, og tøft gjort av han å tørre å stille seg opp, men det hjelper ikke bare å ha en megafon. Du må smitte engasjement, én prosent av hva Zoran hadde holdt, men det er ikke tilfelle.

Og BRH/Supras har aldri hatt innstillinga at vi har enerett på å starte sanger. Vi henger oss på de initiativ som kommer, men det er klart når vi tar mest initiativ så da kan det kanskje føles som om det er vi som "bestemmer", men prøv å sette igang en sang skikkelig så skal du nok se at vi henger oss på.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f