Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 07 nov 09, 20:26

Et godt tips Plankekæll! Skal prøve å følge det.

Som jeg nevnte i mitt forrige innlegg det har vært mange velfunderte og gode årsaksforklaringer, så jeg kjærer overhodet ikke alle over en kam. Jeg måtte bare gi uttryk for hva jeg mener om den "myten om de lokale spillerne" og deres fantastiske  "blø for drakta"  instlling.

Jeg ser at til og med spillerne(Ramberg og PAC) har liret av seg noe sånt som at de syns det er rart at lokale spillere ikke får sjansen i en slik kamp!!! Mener de da at ikke-lokale spillere har dårligere instilling enn de lokale? eller er det slik at de såkalte lokale tar frem det lille ekstra i en slik kamp? hvorfor tar de ikke frem det lille ekstra i hver kamp så hadde vi ikke havnet i den situasjonen vi er i nå? FFK tapte mot det 5 beste laget i Addecco ligaen og det finnes mange forklaringer på det, men å begynne å fantasere om at det hadde gått annerledes med flere lokale spillere på laget er rett og slett skivebom.

Nei det er ikke noe tvil om at det kommende året blir trist for oss FFK fansen når vi nå er ute av det gode selskap. Men skal vi komme raskt tilbake så er hele klubben nødt til å foreta en slags "sjelegranskning", snu hver sten, stille kritiske spørsmål og tåle tøffe tilbakemeldinger.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f