Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 nov 09, 19:49

Opprinnelig postet av bob page

Det som jeg syns er problemet med BRH er at de tror de har enerett på sangvalget. Står man i PH er det forsangeren som styrer alt av sang. Jeg har sett flere ganger denne sesongen at det har vært sure miner og kjefting fra brigaden fordi forsangeren ikke har vært på "lag" med disse, senest i går da briganden sang den sedvanlige "alkohol-sangen" dems.

 

BRH blir gjerne med på andre sanger, ikke noe problem og det vet alle. Vi forholder oss også til forsangere som gir oss respekt, men måten denne sesongens forsanger har agert på er kritikkverdig og det er det ikke bare folk i BRH som har sett. I går sto han og skjelte oss ut mange ganger uten å gi oss noen konkret grunn, bare kom med usaklige utbrudd som "forbanna drittunger" o.l., noe flere folk rundt oss reagerte på. Hadde den nåværende forsangeren hatt litt verdighet hadde han takket oss for at vi faktisk trøkker til på sangene og ikke bare står og daffer som han klager over til andre på feltet.

At enkelte inne på dette forumet fortsatt reagerer på "Fredrikstad, alkohol og kvinner" er helt perverst. Har dere så sterke motforestillinger mot en sang med en så harmløs tekst, så bør dere skru av tv, radio og datamaskiner, slutte å lese aviser og isolere dere dypt inn i Mysens skoger, for jeg er redd verden kan være/har vært et rimelig hardt oppholdssted for dere.

Opprinnelig postet av bob page

Syns faktisk det begynte å gå nedover med PH da BRH ble dannet.

PH var allerede på vei nedover når BRH ble dannet, det var nettopp derfor BRH ble etablert.

Når du er inne på Klokan; jeg hadde aldri sett med egne øyne hvor dårlig et menneske som har gitt så mye av seg selv kunne bli behandlet. Det har vært trist å se hvordan klubben og forsåvidt også byen har behandlet mannen som en gang løftet kongepokalen for oss supportere.

Til Flisa: Man kan støtte klubben på så mange måter, det er det ingen tvil om og det økonomiske er vel så viktig. Men når man kjøper billett til PH-tribunen for en billigere penge, så burde alle være inneforstått med at det forplikter at man støtter klubben litt ekstra på andre vis, f.eks. gjennom sang og bannere.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f