Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 07 nov 09, 14:21
Endret: 07 nov 09, 14:26
Endret av: IxiO

Har nå gjennom ett år lest all klaging sutring om insatsen på PH feltet, uten å gidde å melde meg inn for å være med på diskusjonen... men det er jo faen meg ingen diskusjon, dritt kasting fram og tilbake.

Kjenner jeg blir irritert av alle de tåpelige innleggene, fakta er denne:

PH feltet er for de som SYNGER, ingen andre. Gamle tanter med ungene sine kan holde seg LANGT unna, sett dere i nærheten av PH, så får dere værtfall feelinga av å være blant dem.

Forsanger, man skal F**** meg ikke trenge en forsanger, det skal komme naturlig. Greit med en som drar igang, men hvis man ikke greier å få igang en sang uten hjelp av en sokk med ropert er det faen meg ikke håp.

Så er det de som klager på BRH, jeg bøyer meg i støvet for BRH, de har faktisk fått tilbake litt liv på feltet, samme om de drar igang litt "Uhyggelige" sanger, la de, er du jævli imot det hold for øra å vent til det er ferdig.

Bor dessverre i trondheim så får ikke støttet laget som mye som ønsket, men når jeg først kommer tilbake til byn, så kommer jeg aldri hjem uten å slite med å snakke. Hvis du absolutt skal stå sammen med BRH og PH, SYNG, HOPP gjør hva faen du vil, bare du gjør noe uten å stå der.

Liker du det ikke ? Da har du godt over 11 000 andre seter å velge mellom. Kos deg !

Beklager for eventuelle skrive feil osv. er bra forbanna.

EDIT: Hørte plankehaugen bra istarten, men på tv hørte man nesten bare 08... mulig dårlig plassering av mics fra NRK sin side. Men veldig fin åpning med bluss osv, synd det ikke påvirka 08 noe særlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f