Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 14:10

Opprinnelig postet av danan

Ikke prøv å legg skylda på de 40-50 guttene som drar i gang sanger og synger i 90min. Det blir bare for dumt. Har dere vært på borteturer i år? Tidvis der er det ingen andre enn de gutta som synger fra borteseksjonen. Eller for å snakke om når de ikke er med i det hele tatt? Da sitter fredrikstadsupporterne stort sett under hele kampen, med litt spredd klapping her og der. Nevn gjerne en bortekamp i år hvor det ikke har vært tilfelle...?

Burde lære dere å sette pris på de tribune-fanatikerne som gir alt i kamp etter kamp, istedenfor å skylde på dem for at andre ikke synger.

Hvorfor synger ikke flere hundre ffk fans på bortebane også? For 3-4 år sia var det langt flere som var med å sang, og de/vi sang på eget initativ.

Som jeg har sagt før: Dere er uten tvil gode til å synge og lage liv, men dere får ikke med dere folket. Og det blir litt for lite med ca 50 syngende fans..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f