Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 07 nov 09, 13:31
Endret: 07 nov 09, 13:45
Endret av: sissi

Nordlie IKKE rett mann!!!

Hvordan iallverden kan noen her si at Nordlie har sansen for Thomasen. Da hadde han eventuellt  spilt igår. Og NEI NEI NEI,,,Thomassen var ikke skadet slik at han ikke kunne spilt kamp igår.

Det er er en STOR feil trenerteamet gjorde igår. Og dette gjorde at vi tapte kampen mot Sarp. Vi manglet gutter som spilte med hjerte utenpå drakta.

De som ALLE normale fotballkjennere skjønner MÅ være med i et slikt derby er: Ramberg, Cwartek, Thomassen og Kvisvik. Med disse på banen igår hadde ting gått så mye bedre. Sier ikke nå at dette er bedre spillere over en sesong, MEN i en slik kamp som igår ville de vært bedre.

Rett og slett katastrofe! Og rett og slett mangel på fotballfaglig kampetanse!

Må også få undre på hvorfor Nordlie setter inn Valencia for så å bytte ham ut igjen. Han var blant de bedre når han kom inn. OG han har de innleggsferdighetene som trengtes i en slik kamp. Går jo virkelig ikke ann å kunne gjøre en SÅ stor taktisk feil som tippeliga/adecco trener!

Og hva med treningene etter Nordlies annkomst. Sett ca 60% av treningene. Så og si kun taktikk. Hva med skuddtrening, avslutninger generellt. Dette var jo noe som fellte oss igår også. Og gi meg den psykologen som sier at å kjefte huden full på spillere er oppbyggende psykologi. Spesiellt ut mot de unge som Thomassen Elvestad med flere. Nok et katastrofe punkt.

Til slutt: Nordlie har ikke fått noen bedre resultater enn det Aune ville fått på disse kampene, d.v.s FFK hadde 99% uansett havnet på kvalikplass. (om ikke bedre) Så og si INGEN spillere ville ha ham hit, og så og si INGEN spillere vil ha ham her nå. ( JA , dette VET jeg) Han har en av fotballnorges beste trenerlønning. Han tok med seg to spillere som kostet dyrt. (Anderson har scoret noen viktige mål, så er klar over det) Han ble lite likt i Kongsvinger, og Kongsvinger rykker nå muligens opp med en trener på under 30 år! Og NEI , det har ikke Nordlie noe fortjenste for. (snakket med flere kif spillere)

SÅ, hvis noen her inne kan fortelle meg hvorfor Nordlie er rett mann for FFK. Vil jeg gjerne høre det.

Med vennlig hilsen Kråkerøy kar

---------------------------

den vitende


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f