Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 nov 09, 12:05

At vi havnet i denne kval kampen er selvsagt ikke Tom sin skyld. Vi havnet der vi gjorde pga elendig ledelse samt spillergruppen.

Men selvom Tom ikke er årsaken til at vi havnet i kval kampen så mener jeg fortsatt at han ikke er rett mann for FFK. Når du hører spillerne klager på at de ikke har rette tenningsnivå før denne kampen så er det kun Tom sin skyld. Før en slik kamp har han to jobber, komponere det beste laget og få opp motivasjonen. Når man ikke klarer det før en slik kamp klarer man det aldri.

Og jeg støtter også de som savnet mer av det lokale innslaget i denne kampen. Det er jo de lokale spillerne som har fått inn med morsmelka dette "hatet" i slike kamper er det ikke alltid ferdighetene som teller mest men hvem som vil mest. Og jeg tror mange av de lokale spillerne vil mer i slike kamper og det burde også Tom ha skjønt.

Neste grunn for å fjern Tom er jo at han historisk aldri har klart å bygge opp et lag, det har endt i sparken og en spillergruppe med brukken rygg. Tom er vel heller ikke den som er flinkest til å satse på ungdommen i de klubbene han har vært i.

Siste grunnen til å fjerne han er jo rett og slett at spillergruppen ikke ville ha han. Å ansette en som de som skal prestere ikke vil ha synes jeg er ganske merkelig.

 

Det er helt tragisk det som har skjedd med FFK nå, men får vel heller prøve å se lyst på det selv om det er tungt å vanskelig. Vi har nå en unik mulighet til å bygge opp klubben på nytt. Få en klubb med sunn økonomi riktig spillertyper og riktige folk i ledelsen. Får nå håpe at de som ikke har hjerte for klubben nå forsvinner uansett om det er snakk om kioskselgere eller folk i styre. Uansett hvilken stilling de har håper jeg de som ikke brenner for klubben forsvinner. Vi trenger nå flere som brenner for klubben.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340