Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 nov 09, 04:52

Har fulgt laget siden vi rykket opp fra 2 divisjon, og vært på hver eneste hjemmekamp og de fleste bortekampenee i nærheten, men nå er det slutt!!! Makan til totalt idioti og inkompetens i å totalt kjøre en fotbalklubb utfor stupet. Vi går fra å være en klubb som var:

- Elsket for entusiasmen og samhørigheten i byen - til å bli en klubb som folket i gata er totalt likegyldig til

....og kom ikke her å si noe annet uansett. Det vi hadde her for 2-3 sesonger siden er totalt borte. Ja jeg vet vi kjempet i bunnene av tabellen, men riktignok kjempet vi!!!! Hva har vi sette de siste 1,5 årene av FFK? Total mangel på klubbfølelse. Jeg har selv snakket med flere lokale spillere, og man bare rister på hodet.

Nei - skal ikke nevne navn, men jeg håper at minst 10-15 personer er vekk fra FFK systemet når Adecco Ligaen starter neste år. Hvis ikke tar vi en Ham-Kam!!!

 

GRATULERER SARPSBORG - DET VAR VEL FORTJENT!!!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340