Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 nov 09, 02:23

Dette er en hilsen til alle som spilte for Fredrikstad FK mot Sarpsborg 08 6.11.09: Jeg vil aldri se dere i en FFK-drakt igjen. Dere eier ikke ære, talent, vilje eller evne til å spille for klubben vår. Dere har sviktet hele byen og ikke minst dere selv. Det samme gjelder en del av de som sitter i ledelsen av klubben, dere har også en stor del av "æren" av å ha sendt oss ned i Adecco, maken til økonomisk vanskjøtsel skal man lete lenge etter. Budsjettere med spillersalg i 10-tallsmillionerklassen? Bevisst drive klubben med underskudd? Hadde dere jobbet i en vanlig bedrift hadde dere fått fyken for lenge siden og hvis gjelden er så stor som ryktene sier, så vil jeg tippe at neste sesong vil være den siste for Fredrikstad FK i toppfotballen i en laaaaang tid fremover. Vi er i ferd med å bli et nytt Moss.

Om det tilfeldigvis skulle være noen spillere, trenere eller i apparatet rundt driften av klubben som skulle slumpe over og lese dette innlegget så send beskjeden videre og fortell at flere av oss gjerne hjelper dere med å pakke ut av garderoben og kontorene. Dere har ødelagt "merkevaren" deres og klubben vår.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340