Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 06 nov 09, 22:41

Til dere som enkelt og greit fastslår at Nordli nå forsvinner: Halloo??? Reality-check????? Uten å ha fnugg av peiling på Nordlis kontrakt, så er en ting åpenbart:

Nordli har rykka ned litt for ofte til å ikke en fet fallskjerm hvis han blir sparka. Så en exit Nordli har vi simpelthen ikke råd til, nå som vi er et vikarliga-lag. 

Når det er sagt, så er faktisk ikke jeg den som vil bli kvitt Nordli nå uansett. OK, han klarte ikke å være Mesias i høst, men mannen har plenty av erfaring med å bygge opp lag i krise (bare se på Kongsvinger, som etter alle solemerker rykker opp nå). Og let's face it: Nå er FFK ikke noe annet enn et lag i dyp, dyp krise. 

Det som bekymrer meg mer er hvor mye de siste måneders forsøk på å redde klubben har kosta. Vi har betalt skjorta for spillere som Andersson og Valencia, og i hvert fall sistnevnte synes som et realt bomkjøp. Tenk å bli bytta inn og så ut igjen i Selve Kampen For å Overleve! Da har man ikke mye å tilføre..

Så spørsmålet er: Hvor knukket er ryggen til FFK, økonomisk? Hvilke "klassespillere" i stallen vår har vi råd til å beholde?

Dernest kommer helvetet som er løs i forholdet mellom spillere og administrasjon (ref. Zwartecks uttalelse til Radio Fredrikstad) og (skal jeg innrømme, selv om jeg altså vil beholde Nordli) gnisningene vi har hørt om mellom spillergruppa og Nordli.

Og elendigheten fortsetter jo med forholdet mellom Plankehaugen og ledelsen, med Plankehaugens patetiske "krav" om at Henriksen må gå, med påfølgende avvisning av et møte med Henriksen, som bare for å understreke hvor ufattelig amatørmessige de dessverre har vært i dette "oppgjøret" med ledelsen.

Legg til at rike onkler som Høili nå vel har fått nok, og vi har mye dritt som nå treffer vifta. Men uansett: Hvis jeg måtte vedde, ville jeg satt pengene mine på direkte opprykk. Men ingen tvil om at vi har MYE å ordne opp i.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f