Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 nov 09, 21:54
Endret: 06 nov 09, 21:55
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bjørnen

Imponert over at dere klarer å snakke så mye om dommeren etter en kamp dere tapte fullt fortjent.

 

Nå håper vi mossinger bare at KIL banker særp. Er redd særpinger i TL kan bli minst like arrogante og motbydelige som dere har vært.

 

Dette blir vel sletta, men det er ufattelig deilig å bare ha skrevet det her.

Se hvem som kravlet ut av hiet sitt etter å ha vært borte i halvannet år :o) Du liker å kalle oss arrogante og motbydelig også, uten at jeg kan helt se dette noe sted. Ingen her har vel diskutert med en mossing på fire-fem sesonger. Det er jo dere som har holdt liv i hatet alle disse årene det har vært en divisjon mellom oss ;)

Innlegget ditt skal få stå, FFK har gjort dagen for sarpingene, da kan vel jeg være like generøs med deg. Hyggelig at livgnisten din er tilbake etter den tunge sølvsesongen vår i fjor!

Dommeren var ræva, at dette blir diskutert i en kamptråd er vel ikke så veldig rart. Jeg tror ikke du finner mange som skylder tapet på dommeren etter kampen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f