Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 nov 09, 20:12

Dette blir en gylden mulighet til å slanke organisasjonen og vil lette arbeidet til Henriksen her. Det kan vise seg bra for klubben på sikt. Det blir synd å miste noen av de bedre spillerne våre, men lønningsnivået måtte jo ned uansett. Stabækk, Molde og Sandefjord har vist at det går an å bygge nytt.

Jeg tror Nordlie kan være rett mann i en klubb der forutsetningene absolutt er til stede.

Jeg vil ikke dele ut noe skyld, men hvis man skal si noe om hvorvidt plankehaugens markering forrige kamp var bra eller dårlig for dagens kamp, så tror jeg ikke den bidro i positiv retning.

Synd, trist, leit, men man kan ikke grine for lenge av dette, nå må arbeidet og slagplanen for adeccoligaen begynne straks.

Til slutt vil jeg gratulere Sarp med en god kamp, og la oss krysse fingrene for at vi også i 2010 får et østfold-lag i tippeligaen!

Tvi tvi!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f