Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 04 nov 09, 17:36

Opprinnelig postet av Lars 29

Ser det spekuleres i at PH ønsker B.Bagstevold som ny leder. Håper inderlig at disse ryktene ikke stemmer. Det er ikke 1 april ennå, er det vel? B.Bagstevold kjenner jeg faktisk ganske godt, og selv om han har fungert greit i sin rolle som arrangementansvarlig/økonomi. Så er han så absolutt ingen kompetent leder eller har de egenskapene jeg skisserer ovenfor. Og det er heller ingen hemmelighet at R.Henriksen og B.Bagstevold ikke akkurat er bestevenner. Er en av grunnene til at B.Bagstevold søkte på jobben som havnesjef uten å få den.

En jeg mener kunne være skikket er KTE. Han kjenner klubben godt og kan bli et rimeligere alternativ nå som klubben skal spare penger. Jeg legger heller ikke skjul på at jeg mener at det hadde vært en bedre løsning ihvertfall på kort sikt å fått inn KTE som trener i sommer istedenfor T.Nordlie. FFK kunne med dette spart store summer både i lønn og etterlønn. Er veldig sikker på at han hadde fått inn enda mer postitivitet og spillerglede i troppen enn det T.Nordlie til nå har fått til. Tror faktisk at klubben hadde vært på sikker plass om dette hadde skjedd. Rykker vi ned i adecco er T.Nordlie en veldig kostbar erfaring og blir spennende å se hvor lenge omgivelsene orker å forholde seg til han før det smeller.

1. Interne problemer har det vært med BB fra FØR henriksen kom til klubben. Og han er vel ikke den eneste som gjør miljøet surere der... Det er faktisk ikke et rent ledelsesproblem de har om dagen.

2. KTE?! og snøen som falt i fjor? Fint om vi forholder oss til realitetene her, for det er Nordlie som er trener 2 år til ca. Og han har klart å få gutta til å løpe mer enn de 3 siste trenerne har klart.

3. Spillere som sutrer over kontrakt/trener har 2 valg. Enten å bytte klubb, eller å spille så bra så klubben ikke har noe valg. Er ikke spillern god nok, så er han ikke det. Kontrakter for spillere er også 2-sidige. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk klager så voldsomt over "lottopremien" til Henriksen. Hvor gamle er dere 14år? Voks opp, skjerp dere, innse at livet går litt i bølger osv osv.. dette er storm i vannglass!

Henriksen gir seg helt sikkert ikke før han har rettet opp skuta, og hoder må helt sikkert rulle. Så dette blir spennende å følge med på. Håper gutta kommer seg ubeseiret gjennom kvaliken.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f