Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 nov 09, 13:39

Når lag som er lavere seedet møter høyt seedede lag som for eksempel i CL så er gjengangeren for at Askeladden skal vinne at det "dårlige" laget kjemper det gode laget ut av stilen og tørre å ta overgangene. Både RBK og Norge var på 90-tallet ekstremt hardtkjempende. Dette gjorde det mulig for dem å vinne mot Dortmund og Brasil etc.

Kongsvinger er et mer utpreget "kjempe-som-f..-lag" enn det Sogndal er og har dermed større muligheter til å overraske et TL-lag. Selv om Sogndal har mye erfaring fra høyeste nivå så mener jeg at det sitter mer fotballkultur i veggene på Gjemselund fremfor Fosshaugane. Der Sogndal kanskje er mest kjent som "talentfabrikken" så har KIL en stolt historie, selv om den er gammel, der de har slått lag som Juventus i europacupen på bortebane. Derfor er ikke en opprykkskamp mot FFK like skremmende for dem som det vil være for Sogndal, som tross alt er klar over sine strukturelle begrensninger som en toppklubb.

Jeg vil etter alle solemerker ha Sogndal fremfor Konsvinger.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340