Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 nov 09, 10:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Han tenker på borteoppgjøret mot Bøler (4.divisjon!!!!!!!!) i 2004 eller 2005.

Jepp!  En ikke FFK fan og kollega av meg satt i tillegg ved siden av meg på kampen og viftet med langoddskupong med tre kamper, en av dem Bøler - FFK med seier til Bøler til 30 i odds.  Heldigvis forsvant fliret på overtid :-)

Men langskuddet ja, det var fra nær egen 16 meter.  Husker også Ringberg hadde mange muligheter og han så ut som en som hadde null ballfølelse.  Spesielt en ball som spratt lett opp og ned i på Bølers 5 meter.  Selv om han stod alene bommet han først på ballen for så å kline den høyt over.

Uansett, dette er for cupkamp å regne og det er der faren ligger for tap.  Hvert år slår dårligere lag enn Sarp 08 bedre lag enn FFK.   FFK både bør og skal vinne, men den ekle følelsen er jo der.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340