Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 nov 09, 10:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bølers ene mål ble scoret fra egen banehalvdel, et av de sykeste skuddene jeg har sett. Jeg skjønte med en gang backen traff ballen at dette ville bli skummelt. Vår keeper Anders Rotevatn (som forøvrig også ble utvist) sto ute på 18 meter og kunne bare se på ballen som føk inn i nettet bak han.

Nå var vel banen laaangt under minstemål også, er den minste potetåkeren jeg noen gang har sett det bli spilt profesjonell fotball på. Tror forresten det var midtstopperen som scorte, uten at det har noen betydning. Så tipper det var rundt 50 meter fra mål, ikke 80+ som det ville vært på en "ekte" fotballbane".

Rotevatn ble forøvrig utvist for hands utenfor boksen, festlig at den kvinnelige dommeren (som var helt ubrukelig og stod i midtsirkelen nesten hele kampen) ikke så den første gangen han gjorde det, men den andre gangen var hun med på notene.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340