Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 nov 09, 21:10

Dette begynnner rett og slett å bli patetisk. Nå må Jaran Berg holde kjeft. Han overvurderer både Plankehaugen, og sin egen rolle og kompetanse. Plankehaugen "kuppet" inn Gjeldnes, det er vel personen de er mest misfornøyd med, Etter Henriksen. Dette er rett og slett flau.

Du, Jaran, er valgt inn som styremedlem i Plankehaugen, ikke i noen valgkomitee i klubben. Hva i helvete tror dere at dere har blitt. Fokuser på det oppdraget dere er valgt inn til nå, og konsentrer dere mindre om hester, og å felle personer i ryggen. Dere smiler alle sammen når dere står face til face med lederne, men stikker dem i ryggen når de snur ryggen til. Enkelte skryter av at dere har ryggrad som gjør dette, jeg mener at dere viser total mangel på det samme. "Vi kommer ikke i  noe møte, for det vil bli resultatløst" og "spillerne mener at vi må ta dette nå". Har du hørt på makan til tragiske uttalelser... Jeg er definitvit ingen tilhenger av Runar Henriksen, men måten denne saken blir håndtert på er under enhver kritikk, og dette altså bare noen dager før en av klubbens viktigste kamp noensinne. NYyyyyyydelig timing Jaran, flott at "noen av spillerne er enige", for dermed så er det selvsagt heeeeeeeeelt på sin plass!!!!!!!!!!! Som vanlig i FFK er det fraksjonskamp, uendelig og til enhver tid!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f