Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 01 nov 09, 10:56

Det er dumt å være breial foran en kamp som den mot Sarp, men inners inne tror jeg vi ror det trygt i land. Vi er bedre på alle plan!  Jeg er mer usikker på opprykksfinalene neste uke. Hvem som blir potensielle motstandere avgjøres idag fra kl13, og jeg har en klar formening!  Jeg mener at både Haugesund og Hønefoss representerer det beste som er å finne i Adecco, og håper INDERLIG at ikke de får snuble-nerver idag. Jeg håper, ikke uventet, at KIL og Sogndal skal kjempe om å få spille mot oss i en finale. Ingen av dem har noen spesielt imponerede sesong bak seg(for det har vi! hehe..), og representerer begge overkommelig motstand for oss. Jeg tror KIL vinner idag og tar 3.plassen, og dermed får fordel av hjemmekamp. Jeg tror det igjen er en fordel for oss, da jeg mener de er et dårligere lag enn SIL. Kanskje ikke på papiret før sesongen, men nå mot slutten. Større tro på at vi kan føre en kamp på Gjemselund enn på Fosshaugane Campus, i tillegg til at reiseveien for 12.mann blir mye kortere. Jeg har trua!!  VIRKELIG trua., og heier på Hønefoss og Kongsvinger idag! 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340