Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 okt 09, 23:09
Endret: 28 okt 09, 23:13
Endret av: Vitagen

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Til Vitagen:

Svar til et tidligere innlegg

 

Nettopp, Tarik ble overpriset (noe som selvfølgelig var bra for FFK). Hvis Dominic er/var bedre enn Tarik vil jeg tro at selv de mest udugelige i systemet til FFK ville latt han spille flere kamper. Synes det er helt greit å selge en 2.divisjonsspiller til 12 millioner Smile

Er nok enig med Holters ang Dominic i U-20 VM. Jeg så nesten alle kampene til Ghana, er helt enig i at forsvarspillet var under enhver kritikk hos mange av lagene. Dessuten stilte mange av de store nasjonene (bl.a. England og Italia) med b-pregede landslag.

Så dermed Vitagen, ja, prisen avhenger av produktet. Og ja, jeg er enig i at FFK skulle gitt han flere sjanser på A-laget. Takket være VM blir han solgt. Det er å vinne i lotto.... FFK er for dårlige til å utvikle talenter, er derfor glad på hans vegne at ikke FFK skal ødelegge hans karriere.

På hanse vegne er jeg også glad for at han kan komme seg til en slik klubb.

Trodde han herjet i 2.div, om han ikke gjorde det er det selvsagt ikke så rart man ikke får veldig mye for han. men han er jo helt klart et talent når han klarer den prestasjonen han har vist, og fra en klubb som ac milan bør det da være mulig å tyne ut noen flere kroner.

---------------------------

Signer TKK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f