Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 28 okt 09, 18:41

Opprinnelig postet av Gofoten

Opprinnelig postet av Flisa

 

Man trenger vell ikke noe bedre eksempel på at integrering av spillere er viktigere enn noe annet. Hvordan kan man legge så mye penger i et kjøp av en spiller og så ikke følge det opp. Bør ikke Fredrikstad snart skjønne at vi må slutte å importere mennesker fra utsiden av EØS?

Nå har vi også eksempler på vellykkede signeringer fra land utenfor EØS da. Les: Borges, Wallace. 

Men helt enig at her har FFK et fryktelig stort forbedringspotensiale. Og før vi henter nye yngre spillere fra utlandet, bør FFK ha en tydelig plan over denne integreringsprosessen. De hadde hatt mye å lære av en studietur til klubber i Tyskland og/eller evt klubber som Shaktar i Ukraina. De har vært flinke på dette området. 



Selvfølgelig, men nå mener jeg vi har litt flere vellykede signeringer fra Særp som feks Thomassen en vi har fra EØS med tanke på pris.

Men for å være helt ærlig har vi flere fantastisk gode spillere som Borges og Wallace og jeg føler meg beæret over at de ønsker å spille i Fredrikstad!

Ser man bort fra de to siste signeringene har vi faktisk gjort mye de siste årene på denne fronten...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f