Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 okt 09, 12:58

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg går i grunnen ut i fra at en tilsvarende dynamikk gjør seg gjeldende hver eneste gang noen forsøker å komme til FFK med en mening om at noe burde vært endret, til lagets og klubbens beste. Straks blir man beskyldt for å være den som bringer det negative til bords, bare fordi man våger, eller evner, å sette ord på ting. Og så skal man fryse ut budbringeren, i stedet for å ta på alvor å forbedre egne svakheter.

Som jeg skriver i en annen tråd, dette er litt typisk for Fredrikstad.  Jeg vet i det hele tatt ikke om noen andre i landet som har så mange tøvete tilsvar som Fredrikstad.  "Ta deg en bolle", "flytt da vel", "Du æ",  "Gjør det sjøl da vel" etc er ganske vanlig ved kritikk.  Lange Flate Ballær I og II.  Slaktet i en rekke medier, hauset opp i Fredrikstad og greit nok, det var et lokalt fenomen.  Men man tålte ikke kritikk, velfundert kritikk om tynn historie. uforståelig dialekt mm.  De skjønte den ikke i Finnmark?  Nei, da vil ikke vi skjønne det de lager der heller.

Man skal helst ikke bruke konstruktive setninger og lengre utledninger.  Men "likærnte", "Er ikke no om", "Særping"  og "tettære en deg ivertfall" er ok.

Wehrmans problem ble vel litt at det skjedde i FB også som oftest kjører ganske syltynne saker på 3-4 linjer.  FB kan jo heller ikke skrive lengre enn det for da blir det vel neppe lest.


Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

å ta på alvor å forbedre egne svakheter.

Er veldig, veldig viktig.  Johan Kaggestad jobber med toppidrettsutøvere.  Det viktigste han gjør er å få utøvere til å ikke trene på det de er gode på, men det de er svake på.  Eggen og RBK vet hvordan man gjenskaper suksess, Stabæk nærmer seg.  FFK's administrasjon viste iår at de ikke er i nærheten.  Og det må påpekes og det må tas inn av klubben.

Det værste er om det sitter personer i FFK som er mer opptatt av egen posisjon enn klubben.

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340