Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 26 okt 09, 16:58

Sportslig sett så mener jeg at de aller største problemene har vært knytta til følgende:

1. Tapet av Patrick. Uten tvil han som balanserte forsvaret. Spilleren som hadde ro og ryddet opp der de andre tapte en duell eller no. I tillegg klarte han å spille noen fornuftige pasninger oppover på banen. Greit at Vidar hadde en del gode kamper på begynnelsen, men jeg mener at savnet av en spillertype som Patrick har vært prekært.

2. Kasey. I fjor var han den som stabiliserte midtbanen og var bindeleddet til forsvaret. Han vant praktisk talt alle dueller og slo en haug med gode pasninger. Inngangen til sesongen var imidlertid av det dårlige slaget og han kom seg aldri. Utenomsportslig og sportslig ble denne sesongen en gedigen nedtur fra han. Tapet av denne midtbanegeneralen har skapt mange problemer for oss i år. Vi har ikke så mange andre spillere som kan ta denne rollen. Jeg mener fortsatt at Martin er den eneste som ligner på Kasey. Litt forundra over at vi omtrent ikke har sett han i år. Håper det endrer seg etter kvalliken.

Så klart en haug med andre ting her også, men jeg mener at detta er de to viktigste. Vi mangler de som i fjor balanserte laget.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340